Tuesday, November 18, 2008

Buah!

sajer nak cter pasal buah la pulak...asyik cter psl menu yg menggemokkan jerk kan! bior ler balance la gak ngan buah2an..kan kan kan.. hahaha pandai pulak dak hana nih nak berceramah yerk! :D yg oren tuh buah kaki@persimmon . ada yg tau kot.. sejak pertama kali makan aku berkonan beno ngan buah nih... lagi pulak kat sini tgh musim. smpai tak terlayan pon oghang jepong ni haa..duk gayut2 buah tu atas pokok! kita yg lalu lalang nih geram jer nengok! klu tk nk makan, hulur2 ler kat aku ni hah! muahahaha... nk mintak sogannnnn... :D

nih plak rasanya semua orang tau... olive@buah zaitun.. tapi aku suka yang jenis jeruk nih la.. bese letak kat pizza la kan...tapi aku suka ratah jerk! mcm jeruk2 kat mesia tuh! sedap la weii! masam?? ermmmm mmg la masam tapi x la masam sgt.. ok jerk tekak aku nih layan.. kadang tuh satu botol tuh kejap jerk aku abihkan.. hehehehe..

8 comments:

  1. kak hana.. sha sgt suka persimmon.. sgt sedap.. ari tu kwn blk dr japan.. dia bagi sikit dpt lah merasa.. japan nye lagi besar n manis dr sini... nyam nyam

    ReplyDelete
  2. hai sha..nnti kalau dpt jumpa sha akak tlg bawakkan pulak er.. tgk ada musim ke tak waktu tuh..hihihi

    ReplyDelete
  3. mengidam ke akak?
    kite tak pernah try lg...

    ReplyDelete
  4. eh xde la aishah..mmg peberet sejak dolu2 lagik... hehehe

    ReplyDelete
  5. hana..buah zaitun jeruk tu rasa dia mcm lemak2 kan..mat pun suka, yg kaler itam pun i suka, cuma org kat rumah ni tak mo makan u, maklumlah tekak melayu tulen....

    ReplyDelete
  6. haaaaa btol tu mat..lemak2 gtu.. kalau yg xde biji senang nk ngap! tapi hana suka yg ada bijik! sajer nk buat sepah! :D

    ReplyDelete
  7. wahhhh.. tengkiu kak hana.. doa2 lah kena musim... hihihihihi

    ReplyDelete