Bismillahirrohmanirrohimmmm…
Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua….. syukur alhamdulillah tanggal 12.1.2012 tuan tanah Hana’s Family selamat melahirkan baby girl 3.45kg di Hospital Pakar PRK MUIP Kuantan pada pukul 7.30pg. Inilah anugerah yang sangat2 ditunggu oleh kami sekeluarga setelah kami mempunyai 3 hero2 belaka… tuan puteri diberi nama Dania Nur Zahra yg bermaksud sentiasa menghampiri cahaya keindahan dan kecantikkan. syukurrrr Alhamdulillah….
Maaf dipinta setelah sekian lamanya (hampir setaun la kan..) aku menyepikan diri dari dunia blogging yang amat2 aku sayangi… kalau ada yg rasa nak sekeh tuh, silakanlah.. aku sedia… hahaha… tapi ini bukan bermakna aku akan terus aktif macam dulu mungkin tidak la.. sbb skrg mcm2 komitmen ada.. lbh2 lg si kecil ini.. dan lg satu sbb aku dah tak berapa nak rajin mcm dulu.. nak amik gambo pong dah tak gheti! Ish ishh ishhh…
Apapun aku nak ucapkan terima kasih banyak2 buat kak.ummi yang pertama kali mewar2kan berita ini buat semua… dan ucapan terima kasih buat semua yang mengirimkan ucapan tahniah dan juga ingatan samada melalui fb, emel,telefon dan surat menyurat..maaf tak berkempatan nak membalas satu persatu.. juga terima kasih buat yg sudi datang berkunjung ke teratak burukku dikuantan dgn segala present … (lenkali bwk la lagi..hihihi) Juga jutaan terima kasih buat my besan aka AlongRoz yang sudi mengirimkan ole2 buat Dania dan juga Darwish. Tima kasih sangat2….(Wahh dah mcm ucapan anugerah juara lagu.. haha…)
Buat semua yang merindui , takat nih la dulu ngomel2an yang sempat aku tujukan buat korang… jemput la layan si Dania nih dulu.. insyaAllah jika berkesempatan lenkali akan aku postkan resepi2 yg mungkin dah basi buat korang ataupon akan basi.. haha…tp klu dulu zaman berblog, mungkin skrg dah zaman fb.. Makcik tak gheti sgt la pullok nak fb fb ni.. sbb makcik dah lama duk bwh tempurung… nanti makcik g blaja la dulu yer.. jumpa lagii… wassalam…

































































