Tuesday, March 22, 2011

Tahniah Dr.Hamzah!

Alhamdulillah........ syukur dipanjatkan kerna arini adalah ari yang penuh bermakna buat hubby dan juga kami sekeluarga..... akhirnya detik penantian dan penat lelah hubby selama ini telah diiktiraf dan diraikan oleh kami semua.... sedey dan gembira tidak terkata..... tahniah beribu2 lemon buat suamiku yang tercinta kerna kini telah bergelar Doktor Falsafah... alhamdulillah syukur padamu ya Allah kerna memudahkan urusan suamiku sehingga berjaya menggenggam phD..... di sini aku kongsikan saat2 kegembiraan yang kami lalui tadi.... buat pengetahuan, majlis konvokesyen Jepun tidak se`gah` mana berbaju jubah dan bertopi seperti malaysia atau mana2 universiti negara lain.. cuma berkot biasa2 ajer... yang perempuan pula digalakkan berbaju hakama... majlis penyampaian sijil pong hanya diserahkan di kelas/lab.... yang kat dewan besar tuh hanya wakil2 lab shaja yang ambil sijil2 tersebut.. selepas itu bawa balik ke lab/kelas masing2 dan disitu baru berlaku penyerahan sijil kepada pelajar2... kadang tuh xde penyerahan rasmi pong..main hambik jerk atas meja.. sempoi jer kan.... tak kesah lah..janji ilmu yang dapat sangat berguna... insyaAllah...

majlis konvokesyen di adakan di Kanazawa Sport Center









tahniah juga wat Qistin, Fizah, Saff dan `abang` Bob! hihi...





selepas balik dari Kanazawa Sport Center, kitaorang bergegas ke universiti di kelas yang telah ditentukan oleh pihak universiti.... saing hubby ader 47 orang yang bergelar Doktor Falsafah.



tahniah sayang... mmuah!!



inilah hasilnyer... syukur lagi sekali

mudah2an anak2 pula akan ikut jejak langkah ayah ..
omedetou gozaimas otosan....

110 comments:

  1. salam hana - seronok nya dah abis..dulu masa belajar ada ambil bahasa jepun mmg suka sgt dengan bahasa tu..dh hampir 15 thn lupa dh tp mmg kagum org melayu fasih berbahasa jepun ni. Tumpang gembira Tahniah kepada husband hana.

    ReplyDelete
  2. Tahniah Buat Dr.Hamzah n akak sekeluarga... dengan penat lelah n segala pengorbanan... Pahit akan manis akhirnya... Tahniah sekali lagi..
    Semoga kejayaan ini detik permulaan utk kebahagian akak sekeluarga... tumpang bangga n gembira... T sampai Malaysia harap kita boleh berjumpa....

    ReplyDelete
  3. Tahniah to Dr Hamzah!!!
    Mudah2han anak2 juga mengikut jejak langkah ayah, insyaallah!..

    ReplyDelete
  4. Tahniah kepada Hana dan family..
    Bangga menjadi anak Melayu yang berjaya...

    ReplyDelete
  5. Tahniah Dr Hamzah!!!
    And tahniah Hana n family kerana sentiasa bersama2 hubby n Ayah all through his PhD journey :-).

    ReplyDelete
  6. Tahniah buat Hana n keluarga...bila nak balik Malaysia?

    ReplyDelete
  7. omedetou buat kak hana sekeluarga @____`

    ReplyDelete
  8. tahniah buat akak sekeluarga..!!

    psstt.. akak pun dapat phd gak. phd di dapur. =)

    ReplyDelete
  9. Salam.
    Sekalung Tahniah buat Hana & Family,
    Pulang Malaysia dengan kejayaan. Tak sia-sia segala pengorbanan.

    ReplyDelete
  10. tahniah buat Dr Hamzah sekeluarga..
    moga anak2 mengikut jejak ayahnya...
    tahniah juga buat kak hana kerana setia disisi suami sepanjang masa...
    mas pun tumpang gembira

    ReplyDelete
  11. Tahniah buat hamzah kerana telah berjaya membw pulang sijil pHD nyer dan tahniah juge pd hana kerana sabar dan sentiada berada di sisi suami tercinta untuk mengharungi segala dugaan dan cabaran. Tahniah sekali lagi....

    ReplyDelete
  12. thniah for akak n hubby..!!!

    p/s : kak, hana tu gabungan nama akak n hubby ehhh??? ke mmg nama akak?? =))

    ReplyDelete
  13. Tahniah buar Dr. Hamzah Ahmad juga buat hana sekeluarga... penat lelah selama ni dah membuahkan hasil... tahniah sekali lagi, kak rose tumpang gembira juga...

    ReplyDelete
  14. yeayyyy..tahniah buat darwish..eh silap..dr hamzah..tahniah jugak buat ina...anak2 sbb sume ade peranan sendiri..tetiba akak terasa nak pkai kimono...hakama tu nampak cun plak, ekekeke

    ReplyDelete
  15. tahniah buat dr hamzah dan kak hana sekeluarga..
    erkk bila lak dr ina ni?muekekee
    tahniah semuanyaa....

    ReplyDelete
  16. Tahniah Dr Hamzah & Hana sekeluarga... Along tumpang bangga gak... mudah2an menantu ku darwish pun ikut jejak ayah nya. Kalau somi Dr, agak2 bini dia dpt pangkat Datin boley ke....hehehe

    ReplyDelete
  17. Wow...congrates to your Hubby, Dr. Hamzah!!! Actually this wishes goes to all of you too for being with him while he was striving to achieve his mission. So clap clap for U ols tooooo!! ;)

    ReplyDelete
  18. alhamdulillah. congrats to hubby ina. :)

    ReplyDelete
  19. Tahniahh juga dari DTS-MAT GEBU untuk Dr Hamzah...juga untuk Dr Hana..erkk..koo Dr gakk...Dr rumahtangga...

    ReplyDelete
  20. Congratz to Dr Hamzah & family too!!
    alhamdulliah, berjaya!

    ReplyDelete
  21. tahniah wat dr hamzah.hana serta ank2.....semoga akan terus berjaya lg.....bangganya anak malaysia....

    ReplyDelete
  22. Salam Kak Hana dan Dr Hamzah,

    Setinggi tinggi tahniah buat Dr Hamzah yang dah selesai bertarung dan berjuang di bumi jepun. Semoga perjuangan di Malaysia selepas ini akan membawa seribu kejayaan juga. InsyaAllah...

    Tahniah juga buat Kak Hana dan anak2 yg begitu setia menemani ayah ye...

    Heartiest congratulations from us in Kuopio :)

    Ijan, Faiz dan Mikael

    ReplyDelete
  23. Sekalung TAHNIAH buat DR.HAMZAH dan rakan2 yg dah berjaya menggenggam phD sekarang nih..semoga anak2 mengikut jejak ayahnya juga suatu hari nanti..

    Berkalung2 TAHNIAH jugak buat kak ina anak beranak sebab setia menemani Dr Hamzah di Jepun selama ni..akak dan anak2 laa sebenarnya tulang belakang kejayaan Dr Hamzah tu..tanpa akak,mesti susah dia nak berjaya seperti sekarang.betul tak Dr, Hamzah? Makcik loyang tu kan rajin masak..hihi..

    Errk..tingginya Dr Hamzah nih..ke sebab bini dia tu yg x berapa nk tinggi?muekeke..

    SELAMAT PULANG KE TANAH AIR BUAT AKAK SEKELUARGA!!!

    ReplyDelete
  24. salam mama,
    mamatok abah tok dan kakak2 semua nak ucapkan tahniah khas utk anak2 juga buat ina, kerana tanpa kalian semua siapalah dr hamzah hari ini..rezeki yg ALLAH SWT BERI khas utk kalian..sebagai pembakar semangat kpd dr hamzah meneruskan perjuangan yg penuh dgn cabaran ini.. opp terlebih lah mamatok ni..lama mamatok tak berjalan dan bual2..sbb nenek sakit di hspital 2 minggu dah..
    tahniah DR HAMZAH semoga sempat lagi kak najihah jumpa doktor di kuantan/gambang.. UMP..selamat kembali ke malaysia ya..

    ReplyDelete
  25. Tahniah buat hana dulu kerana setiasa disampingnya sewaktu susah n senang menjadi isteri n ibu dirantau orang.

    Berkalung2 tahniah buat Dr Hamzah

    Selamat pulang ke tanah air..tumpahnya darahku

    ReplyDelete
  26. tahniah tahniah tahniah....semoga anak2 akak juga mengikut jejak...aminn

    ReplyDelete
  27. alhamdulillah.. Congrulations buat Dr.Hamzah, dan jugak kak hana sekeluarga.. moga ilmu bermanfaat dh blh membawa perubahan pada semua =)

    ReplyDelete
  28. tahniah buat kak hana sekeluarga....smg anak2 pon ikut jejak langkah ayahnye....bile la nk pulang ke tanah air...

    ReplyDelete
  29. alhamdulilah..tahniah utk suami akak yg terchenta tu yer hiks...& juga utk akak sekeluarga..tahniah...susah payah perit jerih berbaloi2 kan..tahniah..nnt blk msia jgn lupa belanja mamam2 ya :))

    ReplyDelete
  30. tahniah bt hubby hana..n keluarga yg mjd pendorong tbaik slma berada di sana..kami tmpang gmbira :)

    bagus gak x cr mrk ni ya hana..pblnjaan bhemah :)))

    ReplyDelete
  31. alhamdulillah akhirnyer.....
    tertunai sudah impian yg dihajat2kan....
    tahniah dari akak... buat Dr Hamzah dan keluarga....

    ReplyDelete
  32. TAHNIAH BUAT K.HANA N FAMILY..TELAH TERBALAS SEGALA PENGORBANAN K.HANA SEKELUARGA DENGAN PHD YG DIPEROLEHI DIBUMI JEPUN....

    ReplyDelete
  33. Assalam kak..tahniah untuk suami jgk keluarga diatas segala pengorbanan,semuanya telah berbayar..tahniah!

    ReplyDelete
  34. Tahniah Dr Hamzah...semoga ini sebagai sumber inspirasi
    kepada anak2 ....pengorbanan menghasilkan kejayaan

    ReplyDelete
  35. Tahniah buat Dr Hamzah
    tahniah buat isteri Dr hamzah yang setia menemani dan semoga isteri Dr Hamzah jugak bakal mengikut jejak Dr.
    Tahniah jugak buat anak2 yang patuh pd mama dan ayah dan semoga kalian juga bakal mengikut jejak ayahanda.
    insyaAllah.

    psst..
    nak cakap sikit boleh tak?
    tengok dahi Dr Hamzah tu..fuuiyoo..luas semacam engko.patutlah phd dlm genggaman..huhuhu

    ReplyDelete
  36. maaf la opah terlewat.Tahniah buat Dr.Hamzah:)semoga sakses selalu.Buat anak-anak Dr.hamzah..jangan lupa ikut jejak langkah ayahanda tu ya:)buat Hana Tahniah ye:)

    ReplyDelete
  37. Tahniah la DR Hamzah..
    ko pun aku ucap tahniah jugak bedah!
    Seronok tak terkataa..

    Hamzah nama anak aku jugak tuu..moga2..aminn:)

    ReplyDelete
  38. Tahniah buat kak Hana n keluarga!

    ReplyDelete
  39. Omedetou gozaimasu!!
    Tumpang rasa gembira untuk kak hana n keluarga...
    smoga Dr hamzah dpt memberi inspirasi n memberi satu anjakan paradigma dlm bidang engineering di Mesia!!

    ReplyDelete
  40. Assalamualaikum Hana...Sekalung tahniah buat hubby Hana, Dr Hamzah & utk Hana juga yg sanggup berkorban hidup susah & senang di bumi asing..Mula2 dulu akak ingat Hana kawin dgn org Jepun sbb muka iras2 Jepun sikit..Selamat kembali ke tanahair yea!!!

    ReplyDelete
  41. Congrats Dr Hamzah n Hana juga! Doctorate gitu.. Alhamdulillah!!!

    ReplyDelete
  42. Assalamualaikum...
    Tahniah kepada dr hamzah, ina dan anak2. Selamat kembali ke malaysia. Dr hamzah jurusan apa erk? mana tahu kut2 nak minta dia jadi supervisor ke nanti. Hehehe

    ReplyDelete
  43. Alhamdulillah Tahniah Dr. Hamzah, Ina dan anak2 atas pengurniaan Phd..moga maju dan lebih berjaya di masa akan datang
    anak2 pun elok gak kalau nanti pakat2 belajar kat jepun..pas tuh jangan lupo bawak balik menantu jopun...putih2 gebu mokwo tengok, lawa2!

    ReplyDelete
  44. Assalamualaikum Hana,
    Syukur Alhamdulillah..sekalung tahniah buat Dr Hamzah kerana berjaya menggenggam PHD akhirnya...tahniah juga buat Hana sekeluarga...mmng saat2 inilah yg di nanti2kan sepanjang berada di perantauan demi menuntut ilmu...walau pernah mengharungi dugaan namun ianya dpt di tempuhi dngn penuh kesabaran dan ketabahan...tahniah sekali lagi buat Hana sekeluarga..akak nak menangis tanda kegembiraan ni...

    ReplyDelete
  45. Alhamdulilah dan Tahniah buat Hana dan keluarga..

    ReplyDelete
  46. tahniah dr kami..
    sukanya bila tau org dah konvo..
    kami msh munggu tiba detiknya..

    ReplyDelete
  47. sekalung tahniah untuk husband kak hana,kak hana, anak anak dan family :)

    ReplyDelete
  48. Alhamdulillah Tahniah buat Dr Hamzah and Family, semoga selalu diberkati Allah. Bukan mudah perjalanannya. Success selalu.

    ReplyDelete
  49. salam kak hana..tahniah....
    pengorbanan kak hana sekeluarga berhijrah ke negara lain beribu ribu batu jauhnya dari negara sendiri menjadi inspirasi bagi saya. pada saya, bila kita sanggup merantau jauh-jauh demi menyokong perjuangan orang yang tersayang, insya Allah suatu hari nanti pengorbanan kita akan dibalas dengan kejayaan. semoga kak hana sekeluarga sampai di malaysia dengan selamat, insya Allah.

    [peminat silent reader]hehe.

    omedeto gozaimas!

    ReplyDelete
  50. assalamu 'alaikum,

    inilah tanda berakhirnya kisah di negara matahari terbit ni, huhuhu...

    tahniah wat abg hamzah aka dr hamzah... lps ni dr ina nak further kat mana lak?

    ReplyDelete
  51. tahniah sekali lagi buat dr.hamzah yer hana....dan semoga harapan utk melihat kejayaan anak2 pula termakbul di suatu hari nanti..
    pssttt Hana...nape tak pakai kimono? tercari cari kot kot hana pakai kimono ker...

    ReplyDelete
  52. Tahniah buat Dr Hamzah dan keluarga :)

    ReplyDelete
  53. congrates to dr hamzah n k.hana sekeluarge=)...nnti blik melesia stay katne kak?

    ReplyDelete
  54. Tahniah buat Dr Hamzah. Bukan hanya penat lelah dia sahaja yang menjadikan segala ini realiti tetapi juga sokongan dan dorongan dari ahli keluarga juga sama pentingnya. Tahniah buat semua...

    ReplyDelete
  55. Salam hana..maaf lama tak singgah berkomen kat sini..agak sibuk sekarang ni.

    Tahniah buat Dr.Hamzah ya..lepas ni hana pulak.. :) selamat pulang ke tanah air tercinta.Semoga semuanya dipermudahkan oleh-NYA.

    ReplyDelete
  56. salam.Tahniah to hana n family.selamat pulang ke m'sia jugak.sampai d klia akan ada saringan dari pihak mosti untuk semua student dari jepun@psenumpang dari jepun.

    ReplyDelete
  57. Alhamdullilah and tahniah buat Dr Hamzah.. am so so happy for u guys! hv a safe trip back home yah.. :o)

    ReplyDelete
  58. Tahniah Dr Hamzah!!! hana, disebalik kejayaan lelaki, pasti ada wanita di belakangnya..kan...kan..kan...:) tahniah utk hana skeluarga..

    ReplyDelete
  59. waaaaah....dh konvo! Tahniah! Tahniah buat Dr. Hamzah & isterinya serta anak2. Seronok kan kak, akhirnya berjaya jgk menggenggam title doktor tu. Lepas ni sila panggil DOKTOR Hamzah okeh... hahahaha....

    Saya baca entry ni rasa bercampur baur plak...tumpang gembira ada, terharu ada... semoga suami saya pun berjaya mcm suami akak jg hendaknya. Ameen.

    All the best buat akak sekeluarga. Semoga dipermudahkan segala urusan... :)

    ReplyDelete
  60. waaa..akak org yg ke64 bg komen nih..Tahniah yer buat Hamzah tu..seronok kan..juga buat Ina dan anak2.

    ReplyDelete
  61. Tahniah buat Dr Hamzah dan Hana sekeluarga.....

    ReplyDelete
  62. tahniah kak Hana, esp Dr. Hamzah. berbaloi usaha & penat lelah selama ini :-))

    ReplyDelete
  63. tahniah untuk en. hamzah..lecturer electric circuit sy ms first year.. akhirnya penat lelah encik berbayar dgn pHD ni...slmt pulang ke UMP Dr. Hamzah..

    ReplyDelete
  64. Tahniah buat akak sekeluarga....bila blk mesia kak?

    ReplyDelete
  65. tahniah dan tumpang gembira..!!suka dengar hapy2 news ni..

    ReplyDelete
  66. Tahniah buat kak Hana sekeluarga. Tak sia - sia hari2 akak masak sedap2 hehe. Memang berbaloi segala pengorbanan.... Tahniah sekali lagi...

    ReplyDelete
  67. Tahniah utk dr hamzah n hana sklga... Pengorbanan hana n anak2 di sisi suami amat berbaloi n moga diberkati Ilahi.... Amin

    ReplyDelete
  68. salam kak hana..

    saya selalu ikuti blog akk n blog akk tempat sy merujuk resepi..n kebanyakkan resepi yg saya cuba semua menjadi..anyway thanks akk,tp bila bc entry ni saya sangat terharu dan sebak...congratz buat dr hamzah n akk n the boys yg sentitasa memberi sokongan..:)

    ReplyDelete
  69. Alhamdulillah..
    tahniah buat hana sekeluarga

    ReplyDelete
  70. Alhamdulillah...
    pengorbanan seorang isteri menemani suami tercinta berbayar sudah... TAHNIAH buat Dr. Hamzah yang telah berjaya menggengan phD semoga ianya menjadi inspirasi kepada anak2 kelak.. insyaAllah..

    akak doakan perjalanan Hana sekeluarga pulang ke tanah air selamat & dipermudahkan.. amin..

    ReplyDelete
  71. TAHNIAH utk DR HAMZAH dan keluarganya terutama sekali utk Hana sbb dh berkorban demi suami tersayang. moga anak2 akan meurut jejak langkah ayahnya satu hari nanti...insyaallah.
    TAHNIAH!!!

    ReplyDelete
  72. salam..
    tahniah utk akak sekeluarga.. berkat kesungguhan sehingga bergelar 'Doktor'.. harus dijadikan teladan nih.. semoga akak sekeluarga terus diberkati-Nya.. :)

    pss: bila nk balik mesia nih?

    ReplyDelete
  73. askum kak hana...tahniah sy ucapkan utk hubby n family akak ye...n slamat pulang ke msia dgn selamat...

    ReplyDelete
  74. Tahniah beribu2 lemon wat Dr. Hamzah atas kejayaan yg digenggam...moga sentiasa diberkati dan tentunya pulang dengan bangga ke Malaysia...dan tidak ketinggalan buat Dr. Hana (bidang masak2)dan anak2 penguat semangat...Ngko sepatutnya pakai Hanaka tuh...mst cun kooo...hehehhee..Akak n K.Nor x sabar2 nak lepak-lepaking kat rumah ko nnt..hehehhehe,

    ReplyDelete
  75. Kak Hanna. saya slalu ikut blog akak. nengok resepi and ur life. kira mcm fan ler ni. hehe. Tahniah ek kat hubby akak and akak sekeluarga.

    ReplyDelete
  76. Wow...congratulation to your Hubby, Dr. Hamzah!!!

    Actually this wishes goes to kak Hana & kids too for being with him while Dr. Hamzah was striving to achieved his Phd.

    Kalau dah turun Shah Alam nanti, jgn lupa singgah la umah ye...

    ReplyDelete
  77. alhamdulillah...mesti dah lega kan habis belajar....tahniah!bila balik malaysia..jangan lupa register kat kedutaan malaysia di tokyo ye.

    ReplyDelete
  78. Alhamdulillah dan tahniah utk Dr Hamzah n Hana. Selamat kembali ke Malaysia. Saya merupakan pengikut setia blog nie selama 3 thn dah cuma x pernah munculkan diri aje. Terima kasih byk2 dan mencetus semangat saya utk memsk ketika di perantauan....

    Fiza

    ReplyDelete
  79. Assalamualaikum... hana sekluarga..
    tahniah.. buat Dr Hamzah dengan kejayaan bergelar Doktor Falsafah.. alhamdulillah.. hana ngan anak2 juga penyumbang besar kepada kejayaan ini.. buat Danish,Danial n Darwish smoga menjejak kejayaan ayah suatu hari nanti...aminnn..

    ReplyDelete
  80. Tahniah Dr Hamzah,hana&family..

    ReplyDelete
  81. Tahniah buat hana n Dr Hamzah sekelaurga......:)

    ReplyDelete
  82. tahniah utk kak hana sekeluarga...

    ReplyDelete
  83. Salam Ina,

    Alhamdulillah, Tahniah untuk Dr Hamzah dan Ina sekeluarga. Saya yang pernah tanya pasal kek keju tu... hahaha... syukur juga sebab semuanya selamat daripada musibah yang sedang melanda Jepun. Selamat kembali ke Malaysia

    ReplyDelete
  84. Tahniah untuk Dr Hamzah dan keluarga.
    Semoga ilmu dapat memberi manfaat kepada semua. :)

    ReplyDelete
  85. Salam hana...
    tahniah buat DR HAmzahdan juga Hana sekeluarga. Moga terus sukses.

    ReplyDelete
  86. tahniah abg amjah!!! opppsss. Dr Hamzah!!! wat ko jugak kak!!! ko berkorban ikot abg g sane...dpt bby nihon tu...ala darwishhhh...nak ke ko ikot kitorg ni??..

    ko dah siap packing lom kak?? rest betol2...jauh pjlnn nti..k..c u later...aku xdpt ikot g epot..kije la..hu3

    ReplyDelete
  87. alhamdulillah.. tahniah dr k.nor dan abg zul buat dr hamzah.. wahh dah bergelar doktor ya skrg.. bukan doktor injek2 kan.. tahniah gak buat ina yg jd backup sepanjang perjalanan yg ditempuh utk menggenggam kejayaan tu..

    smoga selamat dlm perjalanan pulang ke tanahair.. semoga segalanya dipermudahkan.. aminn..

    ReplyDelete
  88. tahniah untuk kak hana sekeluarga =0).
    saya tumpang gembira =0).

    ReplyDelete
  89. Salam.. Tahniah buat Dr Hamzah.. bertambah lagi golongan cerdik pandai di negara kita.. Semoga dapat mencurah khidmat bakti di tanahair tercinta.

    Semoga akak sekeluarga selamat pulang ke Malaysia..

    ReplyDelete
  90. Tahniah untuk the whole family..
    Terutama hak selalu dok kat dapoq memasak tu..
    You are the backbone of your husband's success...
    Perkh.. Cayalah!

    ReplyDelete
  91. salam dari hamzah buat semua... terima kasih atas ucapan.... kami sangat terharu dan sangat2 menghargai... terima kasih lagi sekali...

    ReplyDelete
  92. tahniah hamzah..dr kami satu famili..p/s: ok la tuh ada gak majlis meraikan..kat german ni langsung tarak..viva tuh la penamatnye, lepas viva ada majlis makan yg dibayar oleh student yg viva tuh sendrik..hahahah

    ReplyDelete
  93. alahai terlambat sampai la kak ..lama tak bersiaran ni....btw tak terlambat nk ucapkan Tahniah buat Dr.Hamzah dan juga akak sekeluarga...semoga kebahagiaan milik akak sekeluarga tak kira dimana saja akak berada...InsyaAllah..amin..:)

    ReplyDelete
  94. TAHNIAH hana! Seronok dgr hubby dpt phd xyah extend kan..my hubby is in 2 yr now..hopefully will finish his in 2 yrs time...kita si isteri terpaksa berkorban utk dia di perantauan, harap2 di appreciates by finishing his studies..amin.

    ReplyDelete
  95. salam kak hana..tahniah buat akak dan keluarga..
    bila baca entri ni, rasa motivated pulak..terima kasih kak! :)

    ReplyDelete
  96. Tahniah En. Hamzah, K.Hana & family. Respectlah, dalam 3 tahun dah setel semua. Nanti balik kalau tak penat jom la join hari keluarga FKEE kat pantai sepat sana...hehe. Bleh la jumpa ramai ni peminat blog akak ni...

    ReplyDelete
  97. Harap masih belum terlewat untuk mengucap Tahniah khusus untuk Dr.Hamzah....syabas unruk Hana dan keluarga menjadi pendorong dan peniup semangat kejayaan suami...
    Tahniah sekali lagi ....kerana mampu menjadi insan cemerlang...kebanggaan anak2 dimasa akan dtg....

    ReplyDelete
  98. Assalamualaikum Hana. Walaupun kita tidak mengenali satu sama lain Lugie tetap rasa bangga dgn kejayaan Dr.Hamzah & Hana... Dr.Hamzah berjaya hingga ke tahap ini juga kejayaan bagi Hana sbg 'org kuat ' bagi kejayaan suami ;-) Tahniah sekali lagi utk Dr.Hamzah, Hana & keluarga. Semoga kejayaan kalian menjadi inspirasi utk anak2 melayu yg lain.

    ReplyDelete
  99. tahniah dr hamzah....qistin dalam gambar tu mak sedara saya lah....hehehehe

    ReplyDelete
  100. tahniah dr hamzah..welcome home nanti ye kak hana..err..takde balik BP ke?

    ReplyDelete
  101. tahniah diucapkan kepada hana dan dr hamzah and semoga kejayaan di mas akan datang!!

    ReplyDelete
  102. Tahniah banyak2 to Dr. Hamzah, well done. Selamat menabur bakti kepada anak2 bangsa. Hana punya FB nama apa yek? Kirim salam asmk kat Hamzah yer, nanti akak balik hujung taun ni kita jumpa yer..

    ReplyDelete