Wednesday, January 14, 2009

Award fr Mala dan balasan dr KakChik

mekacihhhhh banyak2 kat mala kerna sudi bagi award nih! tQ mala yer! tanpa mala n kengkawan semua sape la hana di dunia blogging nih! cewwaaahhh! hehehe.... dan hana nak sambung2kan award nih wat semuaaaaa kengkawan yg sudi berkunjung ke blog hana nih samada hana nmpk jejak atau tak nampak! amik la yer... ikhlas nih! kalau 10 org rasanya cam tak aci jerk.... sbb ramai lg kengkawan dluar sana yg sentiasa memberi sokongan dan galakan pada hana kat sini.... tenkui kat u all semua! mmmmmuahh!yang nih baru dapat balasan dari kakchik...kakchik nih pemurah hati orangnyer! tgk la tuh! kita bagi dier, dier bagi kita balik! baikkan dier! :) mekacih kakchik! caaaaaaaaaayang kakchik! hehehe... rasa nak jerk bukak adiah2 tuh! gerammm! hehehee sori kak, n3 di sini... heeeee...

7 comments:

  1. eheh, cepat pulak kakchik sampai... hehehe nampak macam nak sangat kat award tu.
    takdelah... yg sebenarnya kakchik sdg buang masa ni sebab miting dah selesai, sambil belek majalah lama sambil blogging, tu yang cepat tu.
    apa2 pun, terima kasih sebab hadiahkan pulak award ni kat kakchik.

    ReplyDelete
  2. TQ kak Hana... dah ambik! Nanti leh tempek kat dahi.. akekeke

    ReplyDelete
  3. amik jugak la...tenkiu hana...

    ReplyDelete
  4. ok hana, maceh eh...lap u 2,3,4.....

    ReplyDelete
  5. ermmm ble amik ker ni malu la hehe..
    toce toce.. :)

    ReplyDelete
  6. salam malam hana.
    kakchik pun ada kad balasan, datang terima ya.

    ReplyDelete
  7. hana..
    kitepon nk amik la... eeeyy.. malu ah.. mekaceh..

    ReplyDelete