Saturday, August 23, 2008

En.hb yg baik ati!!



menjelang petang penyakit M ku mula menular utk wat dinner.......aku cuba lawan n lawan tak jugak datang2 ubat R aku tuh... last2 aku pon tdo terbongkang atas tilam empukku! bestnyerr tdooo.... sedo2 ari dh nk magrib...tp aku dengo tung tang tung tang kat dapur aku...pintu dapur tertutup..ooo ade org kat dapur.. xpe la...basuh pinggan agaknyer....p mandi la jap.... siap mandi.... tarraaaaaaa....lauk terhidang atas meja! hah!!?? laki aku masak! terkezut berok aku dbuatnyer! alahai sayang oiii...baik atinyerrr la hbku ini! bila aku tanya, lauk masak apa nih yang? dia gelak! masak apa2 jek la ling....main campak2 jek! aku pon angguk2 kan kepala... sedap gaknyer....jom la mkn.....waaaaaaa....mmg sedap woooo......mmg tk penah la aku masak cenggini....nk kata masak apa erk?! aku pon tk tau....tp yg penting sodappp! licin! hehehe... tQ banyak2 kat sayang aku tuh! :D

No comments:

Post a Comment