Tuesday, August 26, 2008

Ole2 fr Stuttgart n potluck





smlm dpt ole2 fr stuttgart....tk dpt g sana dpt ole2 nyer pon jadila....hahahahaa....nih from sensei hb namerikawa n mrs satomi...dia p wat urusan kije n sambil2 mkn angin...mmg best kawan ngan depa nih....my sons pon kadang tuh dblikan mcm2 la....klu diorg nk p jln2 pon ngan baik atinyer ajak kami.....lgpon senang nk berkomunikasi coz diorg leh ckp english...maklum ler aku nih tk reti sgt nk ckp nihon.....skit2 bleh la....bila ada kawan leh speaking hepi la aku...hahaha... gamba sensei xde kat atas ..ms nih dia blk awal coz ada urusan...

gamba kat atas tuh amik masa wat potluck kat umah hana....lama dah..diorg teringin nk mkn mknn org mesia...so di paksenyer aku masak...tp akhirnyer ngan rela atinya aku masakan diorg... menu ntah apa2 jek la.....tp org jepon nih sedap ke tak ke mmg akan cakap oishii... hahahaha... tp mknn masa aku buat nih semua abih licin! smpai tk cukup lagik! hahaha...aku yg tk pndai budget kot! hihi...paling laris adalah karipap inti keledekku! :P

lupa nk ckp.....dak2 jepon kat atas nih sempoi2 jek kan?? jgn tk tahu diorg nih otak master n phd! haku pon tk terer cam diorg...hahahahaha....

No comments:

Post a Comment