Thursday, November 4, 2010

thanx dear...

my new gadget.. adiah dari hubby sempena tak tau.. hihihihi...
tangan emak beso bagak..pinjam tangan yer sayang.. haha
halus mulus, kurus kering n seksi.. ai looike! thanx bebeh! mmuahh..

34 comments:

  1. Salam,

    wah, bestnya kak! jeles sy tau... baiknya hb akak yer, semakin hari semakin syg, hehehehe...

    ari tu join contest digi iphone4 kat nuffanang, tp tak menang iphone4 tu, huhuhuhu....

    dak darwish dah rasmikan dulu yer?

    ReplyDelete
  2. I loikeeee jugek! Love you three muaahhhhh!Dapat iPhone5 tak?

    ReplyDelete
  3. agaknya kalau bagitau hubby tepun bucuk ku itu masuk air, nak tak die belikan ipon4 nih?hmm..alamat kena dengor ceramah dia 3 hari 3 mlm la dulu..oh tak sanggoopp

    ReplyDelete
  4. i liiiiike it too..tahniah hana..
    apa laa yang hana masak malam ni untuk meraikan henpon iphone nih..kihkih..
    to izahdaut kalo baca ni...,gosok bio lebih zah,takpat iphone dapat blackberry pun jadi laah..hehe

    ReplyDelete
  5. wahhh sama jer dgn mek siam ya.. :)

    ReplyDelete
  6. cantiikknya....bila hubby mas nak belikan plak yer....akak bodek pe ni....he..he...bagitau la mas sama....

    ReplyDelete
  7. nak jugak ler minta dgn seseorang

    ReplyDelete
  8. wahhhhhhhh...dpt iphone..huhuhu
    kita bru nk ngendeng2 nie besday akan dtg..huhuhu
    arghhh sungguh jelessssss dgn kak hana ni..huhuhuhuh

    ReplyDelete
  9. wahh guna jampi apa ni dpt i fon 4???jeles gak hehehe

    ReplyDelete
  10. wow...veri de selim...*jeles tahap dewa nih*

    ReplyDelete
  11. salam kak hana..
    wuiiyoo!!! ni rsa nk upgrade jd 4 ni..
    kat sana brape yen kak..
    klau sy nak kirim agak2 bole? - suami yg soh tnya ni..

    ReplyDelete
  12. Waaaa..lepas ni hadiah kan utk mat gebu lak eks..hahaha...pstt, tah2 mintak tambah baby..awwww...hehe. sori hana, gurau2 jee...

    ReplyDelete
  13. pergh.... Iphone... apple... juicy... bertuah badan... hehehe...

    ReplyDelete
  14. wah bestnya..opah nak minta dgn atuk la...atuk dah garu garu kepala tu hehe...boleh bg no hp ?

    ReplyDelete
  15. Waaaaaaaaaaaa...jgn lupa hadiah kan tuk akak sekali eks...adeehh dengki,iri hati, jelesss...uwaaaaaaaa...adoiii nak mereng tengok..ko guna cakar apa Hana oiii sampai tiba2 jek Hamzah bg tu..

    ReplyDelete
  16. wahhhh.....bestnya...supposed last week sy gi japan..tp tk jadi..sedih..huhuhu..maybe next year..dh berangan nak beli kamera SLR yg agak2 latest.kt sana murah2..

    ReplyDelete
  17. ko reti guna ke kak??? xreti,bg kt aku jek... hahahahaha..
    pasni, make sure kalo aku msj ko mesti reply tau!!!!

    ReplyDelete
  18. fulamak!!! dpt adiah besssttt. tp yg syoknya baca ayat akak 'adiah dari hubby sempena tak tau'... perrhh klu hari2 buat x tau camni .. mmg syok giler ah..hahaha.
    apa kata akak turunkan petua2 akak tu kt kita, kita pn nk dpt hadiah sempena tak tau jgk....hehehe

    ReplyDelete
  19. wah,bestnyaaa....suke3.
    untungnya kak hana..selamat melayari iphone tu yek...jgn lupa balas sms saye...ekeke

    ReplyDelete
  20. ni yg terasa nk menjahanamkan hp sendirik nih... wakakakka... bole aku pow wahid... heheheh... silap2 x sempat aku pow, aku kene pok!... hehehe... cun100x

    ReplyDelete
  21. tet tet tett..tettettettttttttt...hihiihii...tekan2 jap, kan touch screen tu..dulu pakai henpon yg byk huruf kt atas dia..ni kna prektis tekan2 kt skrin, hehehhehe..tetttttttttt, 'elo darwish!' msg tu jek sempat anto...kikiki

    ReplyDelete
  22. Hai Hana..
    Wah!Wah!Dapat durian runtuh ye Hana..Eh!eh! bukan durian laaaaa...Dapat teponnnn...

    ReplyDelete
  23. pinjammmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!

    kak ana.. jiya pon nak tumpang jahanam hp sendirik gak la.. suh abg wahid beli 2 tau.. satu tuk jiya. muekekekekekekeke!

    ReplyDelete
  24. Salam Hana,
    Cantik dan menarik brng tuu....tapikan akak yg canggih2 ni lagi tak reti guna....wakakkaka...jakun tullllll...

    ReplyDelete
  25. Welcome to the club!!!leh la update blog selalu.sonok kan pki ip4....

    ReplyDelete
  26. weiiiii... jeles tahap gaban nih.... nak gak hadiah sempena apa tah! pas tu tulun ajar camner nak guna, boleh gitu?

    ReplyDelete
  27. fuyooo..sayang giler somi akak tu ekk, jelus la. ok la tu adiah sempena isteri yg pandai jage perut somi...pandai masak mcm2 berbaloi la klu somi kasi hehehe.

    ReplyDelete
  28. jelesnye!!!! idamanku kini milik makcekkkkk....

    ReplyDelete
  29. bertuahnye.....i wish can get the same...insyaAllah

    ReplyDelete
  30. wahh.. henpon idaman malaya ni Hana.. kat sana murah ke?.. tlg belikan boleh?.. ekeke..

    ReplyDelete