Tuesday, July 14, 2009

Award & Gift

nih ros bagi! hasil dier main tembak2 ngan Olympus kesayangan dier tuh! owang suh amik, aku amik la! sbb aku mmg suker mungee! hehehe banyak yg cantik2 lagik! tp aku berkenan ngan dua nih! sbb aku suka kaler n semut tuh! hihihi..... mekacih yer ros!! mmuahh!!!
yang nih plak award yg direka khas oleh k.dayangjack utk sesapa yg dh try Honey Prawn dier aritu! salah sowangnyer aku lerr! hehehe... mekasih k.dayang! post la resepi byk2 lagi yer! kitaorg tukang rasa jerk! hehehe... tQ tQ! mudah2an murah rezeki slalu!

yg nih hasil tangan k.dayang gak! kretip kan! aku bab2 gini cepat buhsan! wat sekerat jalan jerk! peh tuh bertahun2 la nk siap! hihihihi... tp k.dyg mmg kretip dan rajin ornyer! orgnyer pon cantik! kan kak kan? sbb mcm penah jumpa dalam mimpi! hihihi....
yang nih plak hasil tembak cik abe k.nor yg mmg pakar dalam photography! sukerrrr sgt tgk si doll nih! kiuttt jer erk!! sebenonyer nih la riwayat terakhir si bear tuh d tgn k.nor sblm beralih tgn ke org lain! ecececeee! aku pulak tukang bukak riwayat! kihkihkih... hehehe ppon mekasih wat k.nor n abg cameraman! kami very very like ur pics!!!

2 comments:

  1. cantik gambar rose bud tu. akak pun suka!

    manyaknya awards!!!gleme gitu!!hehe

    ReplyDelete
  2. akak suka, kita pon sukaaa! hihihi.. awards?? alhamdulillah, murah rezeki! tk dpt red carpet dpt yg nih pon alhamdulillah! hihihi

    ReplyDelete