Monday, April 26, 2010

Award & Tag

salam semua... arini merajenkan diri sket utk menjawab tag dan menggantung award dr kengkawan yang sudi bagi kat aku.. stop dulu cter masak2 yer! meh baca karangan aku nih.. kikikiki.... bear yang kiut nih dari Chef Lelaki Tersohor di kalangan blogger! sapo laie kalau bukan Mat Gebu yang gebu gebu itew! ahakss... dsebabkan aku lambat jawab, maka beranak pinak lah owang mengtag aku! satu laie dari Mas.. maceh mat dan mas yer.. nih aku try jawab..

5 names that people call me
  • Hana - di kalangan blogger
  • Ina, Sham, Sina - di kalangan kwn2 kg, rakan sekerja dan rakan skola
  • Mak Long - blah keluarga aku
  • Mak Ngah - blah keluarga asben
  • Mama Comel - ahakss.. sapo laie...my laling ler! hikhik
5 Important dates in my life
  • 6 Ogos - my besday
  • 6 Julai - besday asben
  • 11 Feb - Danish
  • 20 Sept - Danial
  • 18 Sept - Darwish
5 things that I did yesterday
  • Basuh baju, lipat baju, kemas umah, bla bla bla..
  • Masak.
  • Tiusyenkan Danish dan Danial.
  • Main ngan Darwish.
  • Tunggu laling balik...
5 Ways to be happy
  • of coz my kids n my hubby!
  • Dapat jenjalan dan duk sama2 borak2 ngan diorg
  • Dapat adiah n mungeeee! hehe
  • Bila hubby puji apa aku masak!
  • Tengok kemajuan anak2..
5 Favourite Movies
  • maap lerr... aku nih bukan kaki wayang! hihihi...
5 Hobbies
  • Masakkk..
  • Tanam2 kat balkoni yg sekangkang kera tuh! tp tk penah kekal idop! hahaha
  • Sopinggg
  • Ambik gamboo..
  • Tidoooo.. hehe
5 Favourite People
  • My family - anak2 dan suami
  • Mak Abah
  • Adik beradik
  • Rakan2
5 places for vacation
  • Nak g Mekah lagi.. insyaAllah!
  • Suka lepak2 tepi pantai yang bersih!
  • Taman2 yang banyak bungeee..
  • Nak g negara2 yg lom jejak lagik! hmmm..byk lg kot!
  • Nak g honeymoonnnn.... g mana yer yang?? hihihi
5 Reasons I answered the survey???
  • Sebab dah kene tag!!! (samo jawapan ngan mat! hahaha)
  • Terasa terharu sbb ade org hargai kiter.. sob sob sob...
  • To be spoting la kan!
  • sajer nak suh korang baca karangan pendek aku! asyik masak2 jerk kan! hihi
  • Bleh eratkan lagik ikatan silaturrahim sesama kiter..
5 Persons to be tagged by me - ignore jerk lah klu dah kene yer!

Himpunan award2 yang aku terima dari rakan2 alam maya.. tima kasih atas ingatan dan penghargaan ini..
dari kak.shiori
dari adik shira yang baru ku kenali
dari fida@amida
dari kak.azatie
dari kakchik
dari e-na

2 comments:

  1. tima kasih ye hana sbb sudi terima award dan tag dr mas, mas bagi markah penuh tau, moga mengeratkan lagi ukhwah ini,

    ReplyDelete
  2. yeaaaa..markah penuhh! hihihi... tima kasih kembali mas! mudah2an makin erat ukhuwah... aminnnn!

    ReplyDelete