Friday, February 11, 2011

otanjyoubi omedetou Danish kun!

Selamat Hari Lahir buat Muhammad Danish Haikal yang ke 8 tahun.
Semoga menjadi anak yang soleh, bijak pandai, memperoleh keberkatan dunia dan juga akhirat.
Sayang dari mama, ayah, Danial dan Darwish.. mmuahh!
(gamba nih masa tadika danish empat tahun di malaysia)

abang danish sedang menikmati takoyaki kegemarannya.. dah 8 taun dah sayang mama nih.. kejap jer masa berlalu.. belaja pandai2 nak yer...
jemput makan uncle dan auntie.. kejap lagi saya jemput makan kek mama buat pulak! hihi
mmmmm nyum nyummm...

26 comments:

  1. iskhh..ishh..sy fail lah kak pegang copsticks..SELAMAT HARIJADI DANISH...suh mama jer wat kek...hik3

    ReplyDelete
  2. Salam kak hana,
    Rasa skejap masa berlalu...
    Happy birthday danish haikal kun. Moga cemerlang di dunia dan akhirat. Belajar rajin-rajin dan jadi anak yang soleh ya :D
    Saya pula yg terharu.. bestnya dapat makan takoyaki! :))

    ReplyDelete
  3. happy birthday danish... dah muda remaja dah ye!
    psst, mama wat kek apa tu? mesti gedeboom gedebam nih :S

    ReplyDelete
  4. epi besday danish..8 thn sama mcm umo ank dara lin...

    ReplyDelete
  5. Happy Birthday Danish!!..
    Semuga doa2 mama termakbul insyaallah.wah kek mesti mama buatkan yang best ni!!

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum..
    Happy birthday danish.Aunty aminkan doa mamatu.

    p/s: kalau aunty makan guna chopstick tu mesti tokayaki tu tergolek2 kat lantai. Hahaha

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum,,happy birthday ye DANISH...moga mjadi anak yg cermelang , tebilang, gemilang pada mama/ayah...nak negok DANISH tiup kek yg mama buat tu...Sure cantik dan sdp....

    ReplyDelete
  8. happy birthday dannish...may allah bless you boy...kalau mama buat kek, pos kan sikit untuk auntie yg comel ni tau...ekekkeke

    ReplyDelete
  9. makin besar anak..maka makin tue lah ibu bapa nye..ikiikikiki..

    danish.happy 8th birthday buat danish ek..semoga menjadi anak yg soleh dan memperolehi keberkatan dunia n akhirat..repaet doa mama dia..dan semoga menjadi anak kebanggaan kedua ibu bapa mu ye nak...sambil tepuk tepuk belakang danish..hehehe

    makan kek jngn lupa kat antie sikit nak ye

    ReplyDelete
  10. Assalam Danish Haikal..selamat Hari Lahir..semoga besar menjadi anak yg soleh dan taat pada mama n papa ya...dapat adiah apa ari ni heheh

    ReplyDelete
  11. hepi besday Danish... semoga menjadi anak yg bijak & berjaya dalam hidup... amin...
    mesti mama wat kek special utk Danish kan?... tinggalkan sepotong utk acik yer... heheee...

    ReplyDelete
  12. MMMM Hana.....tahniah...dah beso anak lelaki tu eik...:) semoga menjadi anak yang soleh, bejaya duani akhirat buat kedua ibu bapa...

    Buat bunda tu..bila anak dah besor, tandanya kita bukan tue...cume kurang mude jer....heheheheheeee..!

    ReplyDelete
  13. Selamat Hari Lahir Danish...Semoga panjang umur..dan menjadi insan yang berguna kepada keluarga, bangsa, agama dan negara :)

    ReplyDelete
  14. Happy birthday Danish.
    Semoga semua doa Mama,Ayah, Uncles n Aunties semua kat sini untuk Danish dimakbulkan Allah

    ReplyDelete
  15. Happy 8th Birthday to Danish. Enjoy your childhood!!! :D

    ReplyDelete
  16. happy 8th birthday danish.. wahh dah besar anak teruna ni ya.. smoga jadi anak soleh, berjaya dlm hidup di dunia dan di akhirat ya.. aminnn...

    ishh besornya takoyaki kat sana ya..

    ReplyDelete
  17. otanjyoubi omedetou Danish kun! <-mcm pandai je ek..pdhal kopipes jek..hakhak..

    Danish,suh mak ko beli hadiah byk2 sebelum balik malaysia nih..advance hadiah hari jadi utk thn dpn skali..hihi...
    auntie doakan semoga Danish mjadi anak yg soleh n diberkati Allah dunia akhirat..aminnn..

    P/s utk Danish:kek ceklat tu bg auntie setengah loyang yek...ngeee

    ReplyDelete
  18. Happy Birthday buat Danish..
    dah 8 tahun yer...dah besar pun...
    mama dan ayah kasi hadiah apa pe...he..he..
    moga Danish menjadi anak yang soleh, insan yang berjaya dunia dan akhirat dan menjadi kebanggaan mama dan ayah...
    dan sentiasa diberkati dan dirahmati Allah sentiasa...
    nnti kek tu kasi aunty mas sikit tau..he..he..

    ReplyDelete
  19. Happy B'day Danish...
    selamat panjang umur, dimurahkan rezki, jadi anak yg soleh dan menjadi kebangaan mama dan ayah ye!

    ReplyDelete
  20. wah dah besar dh anak mak ni...hensem boy lagi..btw happy birthday buat danish semoga berjaya dan membesar menjadi anak yg dibanggai ibu dan bapa.insyaAllah.

    ReplyDelete
  21. Wah...dah beso rupanya si Danish ni. Selamat Hari Jadi yg ke 8 thn & moga menjadi anak soleh dan dpt membahagiakan mak & ayah dunia akhirat. Untungnye dpt mak pandai buat kek choc yg sgt2 la cantiknya...

    ReplyDelete
  22. hepi besday Danish...sedapnya mkn takoyaki..

    ReplyDelete
  23. Selamat Hari lahir ya Danish. Nanti auntieRoz & Liana belikan adiah ketapi, boleh pakai gi jln2 kat jepung, semua org boleh naik sekali...hehe. Belajor rajin2 ya & jd anak yg soleh.

    ReplyDelete
  24. hepi belated besday buat good boy danish ya..sorry lambat wishh..auntu cikmin dah teggelam dengan macaron..hikshik..

    ReplyDelete
  25. *erkkk auntu??? typo..aunty...

    ReplyDelete