Sunday, September 23, 2012

citer raya dah basi & besday

 nih ajer gamba yang sempat di ambik masa raya aritu.. hentah sibukkan apa gamba sefamili langsung takde!

njaluk ngapuro yo pak'e
dak gendut control ayu
huwawawaaaaaaaaa.. nenek jugak yg menten ayu..



sekitar besday bodo-bodo jer... Darwish dan Danial 18hb & 20hb Sept yang lalu
 tak cukup sepotong nak yang beso si 'usetat' songkok senget
kek express yang sket keciwa.. sbb tempah lain dpt lain.. huhu.. 
mak dah pencen tak buat kek! 
tak abes2 nak tunjuk saya sudah tiga tahun....
nih ajer yg sempat ceriter... 
selamat berangkat buat sahabat2 yang pergi ke tanah suci..
dan selamat pergi dan balik buat en.suami yang ke Bandung pagi ini..
kene tinggal lagi sob sob sob...

23 comments:

  1. Comel lah osetat semetot itUU....selamat hari raya utk Hana sefamili....dah terlanjur ni, awal2 aku ucapkan hepi deepavali juga eks....erkk...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, syukur dapat menantu ostat.. boleh lah bimbing Liana nanti...hehe. Hensem nya menantu bucuk co'ang ni... windu nya MamaRoz lama tak nampak kelibat menantu kantan. Happy belated birthday dari MamaRoz& Liana ....mmmuah2 cayang semua menantu, besan & famili. Sori ler tahun ni tak sempat nak belanja kek raya, memang teringat sangat tapi apa kan daya... ada rezki lenkali merasa lah ya.

    ReplyDelete
  3. to mat gebu..
    ceh! ampeh ko mat... epi vanakem jugak la wat ko.. aku nak tempah maruku doploh besen! hahahahaha

    ReplyDelete
  4. to AlongRoz..
    hahahaha... ostat songkok senget takut juga ajaran senget... hihihi... maceh mamaRoz.. kitaorg ni pon masih ada ajat yg blom tertunai utk nantu kat sana... asik terlopaaaaaa ajer... mcm dah tua sgt la mamahana nih kan.. hikhik... eh xpe la long... cukup cukup sudah belanja kami... taun nih kitaorg bli kedai ajer tp siyesss tak syedap macam along buat.. eh bukan nak mintak lg taw! cuma sajer nak kabo.. hihihihihi

    ReplyDelete
  5. dtg sergah2 buat akk terkujat jer ngko.. minta maaf dgn smabutan serba kekurangan.. huwaaaa... selamat hari rya aidil adha pulak yer..

    ReplyDelete
  6. to kak.dzana..
    hihihihi... sbb raya kan.. jadiknya kitorg 'assalamualaikum' ajer lahhh... jgn marah yer.. lain taun kitaorg buat lagik.. hihihihi... klu igt klako jugak la kak sbb salah rumah tuh satu hal.. hambik ko! hakhakhakhak....

    ReplyDelete
  7. selamat raya aji (ucap advance dulu sbb pasni ntah bile2 baru nak ade n3,kan...) cumey dak gendut hihii comey gak ostad kepiah cenget tu!

    ReplyDelete
  8. Usetattt.. Ikikikii.. Comellll pakai Piah senget, sama la aku pun xde gambo raya sekluarga gara2 anak aku xsehat dipagi raya, xbraya pun aku nyah..

    Daniaaa, meh antie nak cobit skett.. Grrrr

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum hee rindu betandang yeee wahhh dah pandai sengih leeee comel bebaju kurung oren.. abg Darwisy dah besau tu 3 thn......rindu kak mamanya...hee:-)

    ReplyDelete
  10. Selamat dhino bodho ahahaha.... alaaaaaaa... citer basi kek basi akakaka... mak aiiiii! da besor ank dara akak, darwish pun dah besor! kejap jerr besor dulu2 masih dukung lagi :D takkan dah pencen buat kek dasar pemalas ahahaha... sama ler kak gmbr keluarga sendirik tak dpt ambik duk sibuk ambik gmbr org lain jerr :D

    ReplyDelete
  11. Nur tersenyum sorang2 baca entri ni.. Comel anak2 Kak Hana.. Happy Belated B'day buat Darwish dan Danial, semoga membesar jadi anak yg bijak dan soleh.. Bakal jadi ustaz Imam Muda tu.. :)

    ReplyDelete
  12. Waaa tema oren tahun ni ye.suka tengok dak genduk tu. tak control gitu

    ReplyDelete
  13. opocot ostat..cucu opah dah jadi ostat rupanya hehe...dah besar ya..eh mudanya nenek

    ReplyDelete
  14. lamo mengilang , rupanya dah jadi ostatlah darwish yek!! sejuk beku perut ibu mengandungnya..na, kek beli mane ade shedap...kek simple2 akak lagi shedap...hihi akak dah lame pencen beli kek!
    selamat hari raya buat ina seke;uarge, maaf zahir batin..(ucapan sekali harung utk taun depan gak nih!)...:))

    ReplyDelete
  15. Kabare mbak yu...suwe orak munculsss..
    heee memang cute usetat tu..
    selamat hari raya..hahaha...sbb entry pasal raya kan..kena la wish raya..

    ReplyDelete
  16. hepi belated besday buat darwish dan danish, hensen je ustatt tu, dah besar dania tu comell je. bz ek hana lps blk mesia ni

    ReplyDelete
  17. Hepi besday danish n daniel..comeynya dania..golak besau..hihi...selamat hr raya kak..maaf zahir batin:-)

    ReplyDelete
  18. kek tu nmpk sedap...^^ happy belated befdayyyyyyyy

    ReplyDelete
  19. kak! lama ko mnyepi ek busy bebenor ea org Kuantan :)
    hepy belated birthday to al osetad imam muda bam bam didoakan smoga mnjadi anak yg baik dan soleh amin .
    bila bam nak anto kek naik beskal kt rmh acik ni :p

    ReplyDelete
  20. fuhh kaler oren tu...hehehe
    ps:zahim kata, TDA, mestilah bizi..ekekekek :P

    ReplyDelete
  21. lagi..lagi..gambo kuih raya takde ke? ketupat ke...agar2 sirap ke..air bandung ke...haha..
    kita pon xde gambo raya..sobs..sobs..
    (ucapan raya : Selamat hari Raya Haji..) (^___^)

    ReplyDelete
  22. Bonus dari Crown99
    Bonus Refferal 20%
    Bonus Turn Over 0,5%
    Ayo gabung sekarang juga hanya dengan
    mengklick Agen BandarQ
    WHATSAPP : +855967646513
    PIN BB : 2B382398

    ReplyDelete