Saturday, June 12, 2010

Kiriman dari Semarang!

arini aku terima kiriman dari satu2nya temen ngobrolku dari seberang Indonesia cik adik manis Deetha! makasih ndukk! mudah2an murah rejeki ne yoo! kapan-kapan nek eneng jodoh iso ketemu kambek kuwe yo! insyaAllah....... makasih kembali! cayanggg kambek kuwe! muahss! kompom korang leh pingsan klu aku ngobrol abis2an ngan Deetha kat sini! kikiki....

ting tong! loceng berbunyi! `posto puan...` (sejak bile posmen jepun ckp melayu! haha)
ketibaan sampul surat dan poskad dari Indonesia.. apik tulisanmu yo nduk! hihi
fridge magnet yang udah ditampal bersebelah ngan gajah Siam! kekeke
wallahhh aku sukak banget ki!! mau terlonjak2 sampei cucur atap! kikiki
antara resepi menarik dlm buku tuH! semuanya best2!!! nanti aku kongsikan yer! tungguuuuuuu.... hihihi

6 comments:

  1. Ada buku muffiiiiinnn..mmmm bestlah kak hana dapat kiriman si deetha tu.. hadiah besday ke?ehhee..bila lak nak dapat kiriman dari jepun lak ni, asik dapat posto surat merah je..surat amaran bil lambt bayo..hehee..nanti try wat muffin bleh bagi aku skiiiittt kak hana yeee

    ReplyDelete
  2. Wah, Hana gembira sampai terlonjak-lonjak ke cucur atap. Baik-baik terketuk kepala, benjol pulak nanti! Hihihi

    ReplyDelete
  3. to izahmuffin...
    antu muffin udah sampeiii! yo yoo.. nanti aku kongsikan khas utk ko yer! tungguuu... kedai muffin cup dh tutup lah! sok sok aku buat yer! kekekeke... surat merah er? surat pelel, ijau, itam, oren xde ker? kekekeke

    to mamafami..
    kikikikiki... takpe kak.. atap skrg canggih! ader span! hahahaaa

    ReplyDelete
  4. merangkak2 jugak akak nak baca jawa awak tu. tu belum lg words yg akak tak faham.hihi
    apa2 pun....seronok la yer dpt resipi muffin. nanti boleh akak tumpang makan.hehe

    ReplyDelete
  5. Hana nak ngobrol lama2 dengan deetha tak pe..akak faham...sapa2 nak minta translate boleh... tapi kena beri upah dulu, hahaha

    ReplyDelete
  6. to k.ain..
    hihihihi.... kiter ckp jawa biasa tuh kak! klu jawa halus lg la semput gaknyer nak baca! kekeke... boleh bolehh..nnti kiter kongsikan yer.. tungguuu... hihi

    to k.hamsini..
    salam kak.. hihihi... bagus baguss... tambah sorang lg kamus! suh diorg ready ayam panggang sekoq erk kak erk! kekekeke

    ReplyDelete