Sunday, July 25, 2010

Taki Oyabe

mengabiskan waktu cuti ngan mandi manda di taki@air terjun kat oyabe. taun lepas dah penah g sini. tapi air terjun kali nih tak selebat taun lepas sbb masa tuh kitaorg g time gerimis. nih pong plan last minute. mlm td membe hubby tpon ajak mandi manda... kelam kabut juga nk masak pepagi sbb bertolak awal. cume sempat wat nasik lemak bodo2 jerr.... hahaha...









sebenanya dier mmg tak rela u! hahahaa...




makan-makan time! ishhh mana ilang ntah baju dak tuh! haha


tataaa...

24 comments:

  1. Amvoi-amvoi Darwis tak ajak tok Mak nak pi mandi manda..jelesnya tok mak :)sian Darwis kena paksa masuk air hehe.Selamat berhari minggu.

    ReplyDelete
  2. chantek nye tempat niiiiiiiiii

    ReplyDelete
  3. to cikmanggis..
    alaaa lupa la tok mak! darwis nk g bli spendot pong tak menyempat! hihihihi...... epi weken too!!

    to ckyn wan..
    mmg cantik ckyn..tp kan lg cantik masa akak g taun lepas..

    ReplyDelete
  4. amboiii cucukuss dan abg2nye main ayaq terejunn..memng cantik mcm dlm alam fantasi dlm lukisan jer..ni kalu dpt lukis ni bestni..hehe
    amboi dia dok tercangggookk atas batu..rindu pada sapa tuuu..menong jauh nmpak cucukuss.. bukan men penakut dgn ayaq..hehehe..sejuk kot ayaq tuu mama? baju dia ilang mamatok amek buat simpanan lepas winduu hehee
    mama buat nasi lemak bodo ka? mamtok buat apom lenggang kangkung yg mama punye pg tadi..tapi tak bodo laa sedap..hikhik

    ReplyDelete
  5. kak hana..lawa la kat sana ek...kalau musim paneh mcm kat msia ke panas nya?

    ReplyDelete
  6. kak hana, cantikknya pemandangan...tenang rasanya..best la tengok air terjun tu....bersih...anak mas daniel pun masa sebaya darwish takut air, bila dah besar mcm sekarang ni, pantang plak nmpk air, kira nak mandi jer...betul la akak pasang enjin turbo, dalam kelam kabut pun sempat buat nasi lemak, kenyang juga untuk isi perut yg lapar lepas mandi tu...

    ReplyDelete
  7. to k.jalilah..
    salam mamatok.. hahahaha.. cucukuss tuh kan kat umah bukan main beria biler jumpa air.. biler sampai sana, huh! punyerlah penakot! hahaha... amik la baju cucukuss tuh wat ilang rindu! takyah basuh taw! hihihi

    to izahdaut..
    tmpt nih mmg lawo zah.. tp yg kelakau org jepong yg g taki nih kan, bukannya diorg mandi! diorg cume dtg tgk2 n pegang2 air jerk! pehtu blah! hahahaha... uishhh musim panas sini tk mcm mesia.. paneh lagik! bahang u! klu mesia panas berangin.. sedap sket.. tuh yg tk thn klu time summer.. huhuuu

    ReplyDelete
  8. to mas..
    hihihi.. mass..tapi akak ralat sket lah.. sbb msk sket! adik2 bujang tuh plak tak bwk bekal.. syian la makan secubit2 nasik akak tuh! hihihi.... anak mas pong namanya daniel yer? hihi

    ReplyDelete
  9. Amboi..amboi..dak kecik tu dah main air la..
    Kak Hana..nasi lemak bodo2 pun..kalau mkn dekat tepi air terjun..syokk tu...

    ReplyDelete
  10. cantik gambo air terjun tu :)

    ReplyDelete
  11. cantik n best tol la air tejun nih, rasa x mo balik je kalo dh pegi... huhuhuhu...

    ReplyDelete
  12. Hanaaaa...alaahh comeynyaa pic darwish yg dok sorang2 tuuu....mcm iklan kooo...Uikk, mak duyung tak berenang ke?..hahahaha

    ReplyDelete
  13. cantiknyer kwsn air terjun ni....

    ReplyDelete
  14. alahai bestnyer Na,dpt mandi ayaq terjun hari tu ida ada gi gak kat tmpt air kat sini..tapi..boleh cuci2 mata tgk permandangan ja..tmpt tu bukan utk mandi,maybe sumenye dlm kut...anak2 dah siap bawak baju mandi dah..frust diaorg.

    ReplyDelete
  15. Pemandangan air terjun yang menakjubkan!

    ReplyDelete
  16. Wah mandi sakan air terjun anak2 teruna uuu... yang tecik tu sampai bukak baju. tapi nape tidak rela??? hehhe... takut air tu sejuk ye... :)
    Ijan

    ReplyDelete
  17. taraaa.....nak berguru gan hana le...ajar kita ambil gmbr...lain kamera,lain hasil gmbr ke?kalah jurugmbr yg pro tu...

    ReplyDelete
  18. Bestnya gi picnic... gambar air terjun tu pun cantiknya...

    ReplyDelete
  19. salam hana...
    wahhh.. makan pecal.. nasib baik akak pun buat ala2 hana wat.. pasembor cucur.. :) jadi.. tak terasa sangat terliur nye..

    tu lagi satu.. pi air terjun tu.. akak pun gi air terjun gak semalam.. tapi gambar baru nak tempek esok.. hehehe.. tunggu air terjun akak lak.. :):)

    apesal sama je ek?

    ReplyDelete
  20. kak ina!!
    hehe bari dapat ur blog add from saff :)
    aish macam ni boleh pengsan tgk gambar food hari2. oishisouuuu hehe.

    -cikyam

    ReplyDelete
  21. cute je si darwisy posing atas batu..:)

    ReplyDelete
  22. Hana, cantiknya gambar ko snap eh..waaah cam dah pro gituuuu...budak Darwish tu...kalau pandai berenang, mst dah lama hilang tenggelam tau..ko jaga baik2 budak tuh..hehehehe, weee ada nasi lemak laaa....best ooo..perut lapar2 lepas swimming..makan nasi lemak..

    ReplyDelete
  23. to kak ummi..
    Lepas tu bergilir2 lah yea kita ke tandas...berselisih bahu lagi..ahaks, tak relaa aii!!..

    ReplyDelete
  24. urayamashiiiiiiiiii
    ikitainaaaa~ T.T

    ReplyDelete