Monday, September 20, 2010

kepci..kepci...

sesekali...ku rasa teringin...
menikmati ayam goreng kepsi..
setelah kian lama...
semenjak ku kehilanganmu..
ecececece....
akceli meraikan besday Danial plak arini yg ke 5 taunn! epi besday sayang!
budak kecik nih pong nyibok jugak..
sememangnya haku tengah terhingin.. arap2 minggu depan ajatku kesampaian.. hahahaha.. bunyi cam org ngidam jerk.. kahkahkahkah..

26 comments:

  1. kepchi..alolo cian dia
    Amin..mane tau kan? :D, :P

    ReplyDelete
  2. haipppppp..... pagar blom roboh! wakakakakakaka......

    ReplyDelete
  3. wooiiii! tanda2 ngidammmm???? lenkali kalau nak BERLUMBA pastikan tali pinggang keledar di ikat dgn betul wakakakakakakakakaka... kapok kalau betul ngidam ada isi :P

    ReplyDelete
  4. hihihi.. akak nak aminkan aje la.. aminnnnn.. fuhhh.. fuhhhh. darwish nak kawan mama ke kawan ayah nih.. hihih

    ReplyDelete
  5. opss lupa happy birthday abg danial.. pagar kat depan dah tumbuh belum? hehe.. smoga menjadi anak soleh, berjaya di dunia dan di akhirat.. amiinnn

    ReplyDelete
  6. to ijayuji..
    wakakakakakakaa... tali pinggang masih dipakai ketat puan. takut kene saman abg polis nnti! kahkahkahkah

    to k.nor..
    haiipppppppppp... fuhh fuhhh balek kat auntie nor! darwish lom puas nenen mama la auntie! cian dier.. ekekekee..... pagar depan danial bior lmbt sket la tumbuh. nnti lambat rosak! kekekeke.. aminnn.. maceh auntie!

    ReplyDelete
  7. salam...

    hepi belated bezday to darwish n hepi bezday to danial...

    mg kedua-duany akan membesar sbg anak yg sentiasa berbakti kpd kedua ibu bapa, taat kepada perintah Allah dan Rasul...

    sedikit tazkirah...

    "manusia itu sering menghitung umurny yg tlh lalu, yg akan dtg ttp akan menjadi rahsia"

    ReplyDelete
  8. salam uncle areef...
    dah abes raya blommm?? umah darwish kat jepong tak nak singgah ker?? kekekeke... maceh wish kat darwish n danial. amin..aminnnn... mudah2an termakbul doamu iteww... n tima kasih atas ingatan. jazakallah dik...

    ReplyDelete
  9. wehh..kak hana gelak panjang yang last tu..apakah...... amiinn jugak mcm kak nor..ngahhaaa.. tak pe la, bagi darwish puas nenen dulu...tapi kalau ada kawan boleh je, darwish ada geng nenen..ok what..hahahhaaaa

    ReplyDelete
  10. Sedih plak aku dengo lagu Shima versi Jepun ko ni. Kalo ler dekat, nak jer aku hanto skali ngan lori kepci tu kat ko..Sabo yer..minggu depan kejap jer..semoga tercapai impian itu. Amin..

    ReplyDelete
  11. Salam Hana...hepi besday buat danial...meh la blk mesia ni..umah akk dekat je ngan restoren kepci tu..meh akk belanja hikhihk...selamat hari raya Hana

    ReplyDelete
  12. kalau maknyer yg ngidam..dah bunyi lain mcm dah ni..apa salahnyer na,sowang lg made in Japan ha..ha
    Happy Birthday Danial...moga menjadi anak yg baik...

    ReplyDelete
  13. happy bday Danial...semoga jadi anak yg soleh...amin.

    Darwish!!!!aaaacummm!!!hehe

    ReplyDelete
  14. Happy 5th birthday Danial!!! wah dah besor anak Mama Hana ni. Auntie doakan Danial sentiasa dikurniakan kejayaan di dunia dan akhirat... belajar rajin2 ye... :)

    Wah Darwish pon dah besar. Dok jeling apa tu Darwish?

    Ijan

    ReplyDelete
  15. ecewahh..kak hana!memang rock la nyanyi lagu KFC versi balada!hahaha...happy birthday danial..moga jadi anak yg soleh dan taat ibu bapa..amin...;)

    ReplyDelete
  16. happy bday daniel! bila daniel balik msia nanti, aunty shidah belanja kfc made in kfc.. hehehe..

    ina, hari ni bday akak gak, nak kfc! :D

    ReplyDelete
  17. Aminnn....mudah2an.....
    kahkahkahkahkah....mas sambung gelak akak ni....
    memang bunyi mengidam tu....
    jaga2 kak...
    darwish cakap tak kisah kawan mama ke kawan abah....

    ReplyDelete
  18. ngidam ek..muehhehehe..memang ko!!!! aku tunggu berita gumbira..wahkahkahkah..

    psstt happi bday abang danial..panjang umur, murah rezeki...aminnn..

    ReplyDelete
  19. to lelaki ini..
    dah abes ar.. nnti blk g singgah kepci jer la yer.. hihihi

    to noorma..
    muahahahaa... best jugak kan shima versi ayam kepci nih! leh wat album tak? wakakakakaa

    to kak.rosaliza..
    salam kak..maceh ucapannya. huwaaaa nih yang jeles nih! kirim kirim.. dua set combo! hahahahahaa

    to ida..
    huahuahuahua.... sungguh nakal gosip gosip ini! oh tidakkkkk.. hahahahaa.... maceh auntie! aminn...

    to cikmanggis..
    maceh opahhh! mmuahhh! eh eh! mama dah sapu la gune lidi opah tuh! kikikiki

    to ijan..
    amin amin aminnnnnn..maceh auntie ijan! darwish duk jelin ayam tuh.. tp tk nmpk sbb gune lense macro tak leh nk fokus semua.. mama malas nk tuko lense.. hihihi

    to ummie..
    hahahaha... lawak la ko! aku rasa wat album leh laku tak? wakakakaka.. maceh auntie!

    to sizuka..
    epi besday jugak wat auntie shidah! wokeyy! danial pegang janji! taun depan n taun2 seterusnya 20hb sept carik auntie shidah! wakakakakaka...

    to mas..
    ishh ishhh.. makin panas gosip ini.. kalau cukup 40 readers yg mengaminkan, camne tuh yer mas?? ohh tidakkkk... pasti tergolek2 jika berita ini bener.. hahahaha

    to yatmaria..
    weihhhhh adehhh lg sorang! mana der!! tabley tabley tableyyyy... wakakakakakaa..... maceh atas doamu... aminnnn....

    ReplyDelete
  20. Assalamualaikumwbh....Danial.....selamat yer nak....moga jadi anak yang soleh.....To Hana, make sure hana pun minum extra water yer...sakit tekak lagi kan?

    ReplyDelete
  21. waalaikumussalam ayu... tima kasih atas doanya. aminnn.. haah yu.. tgh berkahak2 nih. heee.. thanx ya.. ayu pong moga cepat sembuh.

    ReplyDelete
  22. salam hana,
    happy besday utk anakanda danial, moga menjadi anak yg soleh..utk darwish juga, happy besday...

    ReplyDelete
  23. happy birthday danial... moga jadik anak yg soleh.. bahagia n berjaya dunia n akhirat...

    ReplyDelete
  24. salam lebaran kak hanna...ececeh, akak tau tak, sebab akak dah iklankan kepci kat sini, saya terikut p beli terus 1 set..ceh..berdosa akak tau..hee

    ReplyDelete